شرکت عقیق سازه ارک ، تولید و اجرای سیستم ایستادرز (کالزیپ ، کلزیپ ، زیپ پانل ، زیپ تک ، آرک زیپ)

041-3521 9217

پروفیل های ایستادرز آرکزیپ

پروفیل های ایستادرز آرکزیپ قادر به پاسخگویی به پرچالش ترین الزامات ساخت و ساز و طراحی می باشند. این پروفیل ها عملکردی خارق العاده داشته و زیبایی خیره کننده ای را به نماها و بام ها می بخشند. این پروفیل ها از جنس آلومینیوم یا گالوانیزه به ضخامت های 0.5 الی 1.2 میلیمتر و در انواع رال رنگ در شرکت عقیق سازه ارک تولید می گردند. تنوع و کیفیت بالای آن در برابر تاثیرات جوی از مهم ترین علل انتخاب این پروفیل برای سازه های مدرن شده است. پروفیل ایستادرز  آرکزیپ در مقابل آب و گرد و خاک غیر قابل نفوذ است و در تمامی سازه های با شیب بالای 1.5 درصد به راحتی قابل اجرا می باشد. همچنین پروفیل های آرکزیپ امکان طراحی  بی حد و مرز و ماهرانه را به معماران می دهد که نهایتا ترکیبی از ظرافت پیچیده با طراحی معاصر را تحقق می بخشد.

 

پروفیل های آرکزیپ با پیشرفته ترین فن آوری های رول فرمینگ بصورت دقیق و باکیفیت در ابعاد و اشکال مختلف تولید می گردند. بنابراین به دلیل استحکام بالا، امکان تولید پروفیل آرکزیپ با طولی بیش از 100 متر در هنگام تولید در محل نصب وجود دارد.

شرکت عقیق سازه ارک برای اجرای طراحی ‌های نرم افزاری و پیاده سازی اصول ساخت و ساز، دارای یک فناوری رول ‌فرمینگ جدید است که امکان تولید طیف وسیعی از پروفیل های ایستادرز را با حداقل شعاع خمشی فراهم می‌کند. بنابرین با قابلیت تولید پروفیل های یکپارچه آرک زیپ می توان سیستم های پوششی را تولید کرد که در عین زیبایی کاملا آب بند و هوا بند می باشند.

اشکال پروفیل های آرکزیپ:

Previous
Next

پروفیل ساده

Previous
Next

پروفیل محدب

Previous
Next

پروفیل مقعر

Previous
Next

پروفیل کونیک

Previous
Next

پروفیل s شکل

Previous
Next

پروفیل کونیک محدب

Previous
Next

پروفیل کونیک مقعر

× واتساپ