شرکت عقیق سازه ارک ، تولید و اجرای سیستم ایستادرز (کالزیپ ، کلزیپ ، زیپ پانل ، زیپ تک ، آرک زیپ)

041-3521 9217

لوازم جانبی سیستم ایستادرز آرکزیپ

سیستم آبرو آرکزیپ

از مهمترین لوازم جانبی ایستادرز سیستم آبرو می باشد که به منظور تخلیه آب باران و برف ذوب شده از سقف کلزیپ نصب می شود. کارشناسان شرکت عقیق سازه ارک با در نظر گرفتن شرایط جوی منطقه و دیگر الزامات، محاسبات و طراحی آبرو را انجام می دهند. بنابراین شکل آبرو نسبت به هر پروژه متفاوت می باشد.

آبروهای آرکزیپ بسته به درخواست مشتری به دو صورت تک جداره و دوجداره تولید می شوند:

  •   آبرو دوجداره شامل دو ورق گالوانیزه می باشد که عایق حرارتی پشم سنگ بین آنها قرار میگیرد.
  •  آبرو تک جداره فقط شامل یک لایه ورق گالوانیزه می باشد. 
اجرای آبرو تک لایه در سیستم زیپ پانل
اجرای تک لایه سیستم ایستادرز کلزیپ در ایران

سیستم فلاشینگ آرکزیپ

فلاشینگ ها به منظور جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک و همچنین زیبایی و یکپارچگی ظاهری سیستم آرکزیپ نصب می شوند. محل نصب فلاشینگ معمولا در تلاقی دو سقف با شیب متفاوت، در لبه سقف ها، و نیز محل تیزه ها می باشد. ورق فلاشینگ از جنس استیل گالوانیزه رنگی می باشد و رنگ آن مطابق رنگ پروفیل های استفاده شده در سقف می باشد.

فلاشینگ تیزه برای سقف های دو شیبه ، فلاشینگ سیستم کلزیپ

کلیپس آلومینیومی U شکل و M شکل

طراحی خاص و منحصربفرد این کلیپس ها به گونه ای است که به یکدیگر قفل می شوند. بنابراین فلاشینگ نهایی را به گونه ای به سیستم اصلی نصب می کنند که نیاز به سوراخ کاری و آسیب پروفیل های نهایی آرکزیپ نباشد. همچنین وجود فوم الاستومری با تخلخل بالا در داخل این کلیپس ها از نفوذ آب و گرد و خاک به داخل سقف جلوگیری می کند.

قطعات فلاشینک در سیستم ایستادرزکلزیپ، Mکلیپس U کلیپس

سیستم برف گیر آرکزیپ

 برف گیر آرکزیپ محصول شرکت عقيق سازه ارک قابلیت نصب بر روی انواع سقف های تخت، قوسی و مخروطی شکل را دارد. عملکرد سیستم برفگیر به این صورت میباشد که باعث استوپ برف و ذوب تدرجی آن می شود. این ویژگی از ریزش یکباره برف در داخل آبرو و صدمه دیدن آبرو جلوگیری می کند. کارشناسان ما معمولا استفاده از سيستم برفگیر را در سقف های شیبدار با در نظر گرفتن شرایط جوی منطقه توصیه می کنند که در فواصل ۲ الی ۳ متر بصورت طولی نصب می گردد.

استوپ برف در سقف های قوسی، مانع شکستن آبرو روی سقف های کالزیپ
پوشش فرودگاه ها با سیستم پیشرفته کلزیپ، یکپارچه، بدون پیچ و پرچ، قیمت اجرای سیستم کلزیپ

پله نفر رو آرکزیپ

یکی دیگر از لوازم جانبی ایستادرز  پله نفررو آرکزیپ می باشد. نصب این محصول بر روی سقف های فلزی راه رفتن بر روی سقف را سهل و میسر می سازد. یکی از مهم ترین مزایای پله نفررو پیشگیری از آسیب دیدن سقف ایستادرز هنگام تردد مکرر افراد و جلوگیری از خطر لیز خوردن و افتادن افراد از روی سقف‌های شیب دار می‌باشد

استفاده بر روی سقف های کالزیپ، زیپ پانل، ایستادرزآرک زیپ
پوشش فرودگاه ها با سیستم پیشرفته کلزیپ، یکپارچه، بدون پیچ و پرچ، قیمت اجرای سیستم کلزیپ

سیستم حرارتی آرکزیپ

سیستم حرارتی آرکزیپ با گرمایش سقف و فضای داخل گاتر برف و یخ داخل آبرو را ذوب میکند و به طبع آن آب حاصله به سرعت تخلیه می شود. طراحی و محاسبات سیستم حرارتی بسته به شکل سازه، میزان بارندگی سالانه و سردترین دمای محتمل هر شهر توسط کارشناسان شرکت عقیق سازه ارک انجام می‌گیرد. موارد کاربرد سیستم حرارتی آرک‌زیپ به شرح زیر می‌باشد:

  • سقف های ساخته شده از متریال استاندارد ( ایستا درز )
  • گاترهای ساخته شده از متریال استاندارد
  • ناودانی های ساخته شده از مواد استاندارد از قبیل پلاستیک و فلز

سیستم حرارتی آرک‌زیپ یک سیستم مهندسی شده نسبت به طراحی سازه و سقف می‌باشد که راه حلی مناسب برای مقابله با مشکلات ناشی از تجمع برف، یخ زدگی  و گرفتگی گاتر و ناودانی ها می‌باشد.

هیتر برای ذوب یخ در داخل آبروم ها، کابل حرارتی
هیتر برای ذوب یخ در داخل آبروم ها، کابل حرارتی
اجرای هیتر داخل آبرو سیستم آرک زیپ محصول شرکت عقیق سازه ارک
× واتساپ